COVID-19 zmienił świat, jaki znamy.

Epidemia mocno zaktualizowała aktualne trendy w branży fitness. Jednym z największych obszarów popytu konsumentów, jeśli chodzi o ofertę klubu fitness w najbliższych latach, będą z pewnością wszelkie formy fitnessu na świeżym powietrzu. Na zewnątrz wirus COVID-19 przenosi się ok. 18 razy wolniej. Dzięki tym wynikom zajęcia w trybie „outdoor” odznaczają się wyższym bezpieczeństwem, a psychologiczne korzyści płynące z fitnessu na świeżym powietrzu są nieocenione.

Dr.Wolff opracował koncepcję outdooru, która umożliwia trening na świeżym powietrzu. Rozwiązanie obejmuje jedenaście stanowisk treningowych. Obszary można wyeksponować na zaledwie 100 m 2. Obejmuje obszar POWER do treningu siłowego, CORE STABILITY do treningu pleców i stawów oraz MOBILITY, który koncentruje się na treningu mobilności i rozciąganiu dla większej elastyczność. Urządzenia można ustawić bez wiercenia, są gotowe do użycia.

Mając nadzieję przetrwania tego trudnego czasu i szybkiego powrotu do czasu przed pandemią koncepcja outdooru może pomóc znaleźć nowych klientów i zatrzymać stałych.